poniedziałek, 23 stycznia 2012

Do popołudniowej Kawy

Kiedy mam coś do zrobienia – jeśli nie robię tego tracę wiele energii blokada powoduje że czuje się zmęczona i przeciążona tym zalegającym Mi zadaniem. Kiedy już wykonam kilka pierwszych kroków – od razu uwalnia się wielki zasób energii – i robię więcej niż mam do zrobienia niesie mnie fala działania –  dziś realizuje zaległe sprawy od razu czuje moc i chęci do pisania.
Pojawia się jednak kolejna blokada – jak już mam wene i chęć do pracy natychmiast zaczynam sprzątać licząc na to, że może mi minie jak się zmęczę.
Teraz mam chwile, kiedy dziecko śpi a ja czuje jak powili rodzi się we mnie temat do pracy z Boginiami na marcowe warsztaty. Biała Bogini – odpowiadająca za nowe idee uśmiecha się już obiecująco. Zdania skaczą mi po głowie. A Ja umykam na Bloga. Gdzie tkwi następna blokada? Lęk przed wyartykułowaniem tego co we mnie siedzi? Tak dobrze znany kobietom? Wielki krytyk blokujący każdy akt twórczości?
A na pohybel im wszystkim. Wylosowałam dziś Boginie Brigit – Boginie ognia wewnętrznego i inspiracji. Nie zasypie znów popiołami dnia codziennego tego co się we mnie rozpala. Przeczekam te leki, kołatanie serca, posiedzę po prostu nad pustą  kartką. I niech Biała Bogini prowadzi.

1 komentarz:

  1. Pisząc o swojej niemocy odmityzowałam swój bezwład - efektem jest najnowszy wpis. Umieszony by przełamac kolejny blok - niechęc do odsłaniania się. Pisząc to nadałam strukturę - może nie dla wszystkich zrozumiałą - mojej dotychczasowej pracy.

    OdpowiedzUsuń