piątek, 11 września 2015

Spotkania Bogiń - Cykl rozwojowy dla Kobiet - Praca z mitem osobistym

Rusza już trzecia edycja cyklu pracy osobistej dla Kobiet 

 

"Spotkania Bogiń"







TO WARSZTATY DLA TYCH Z NAS, KTÓRE POTRZEBUJĄ:


- zobaczenia, na jakim etapie życia teraz jestem
- uwolnienia się od powtarzającego się wzorca relacji partnerskiej, zawodowej, rodzinnej
- zrozumienia, zamknięcia i uzdrowienia przeszłości
- usuwania traum i blokad w ciele np. seksualnych
- poznać swoje potencjały
- poszukują nowych dróg realizacji
- są gotowe do zmiany mitu życiowego – kreowania zdrowia, miłości, realizacji życiowej/zawodowej
- nie boją się zanurzenia w ciele w jego cyklach, mowie, mocy
- chcą uzdrowienia swoich korzeni kobiecych
- poszukują zrozumienia duchowego pierwiastka kobiecości poszukują własnych rytuałów, swej wewnętrznej bogini
- utraciły chęć działania, utknęły w martwym punkcie
- poszukują nowych sposobów do pracy ze sobą
- właśnie w tym momencie zacząć coś zmieniać
- chcą zamieszkać swoje ciało, rozpoznać moc w nich zakorzenioną
- chcą się zasilić mocą kobiecego kręgu.
- uwolnić się od destrukcyjnych wzorców







 


CO ZYSKAM POPRZEZ UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH:


- Dzięki lepszemu kontaktowi z wewnętrznym dzieckiem rozbudzi się moja radość życia i chęć kreowania

- Jako kobieta potrzebuje rytuałów, celebracji, tego, co napełnia moją duszę. Tu poznam wiele z nich

- Lepszy kontakt z ciałem, sprawi, że poczuję się lepiej jako kobieta, rozpoznam swoje potrzeby, emocje, będę wiedzieć a nie poszukiwać rady w świecie

- Uzdrowienie historii rodzinnych sprawi że ród będzie mnie wspierał a nie blokował. A ja nie będę powielać ról ani wzorców z domu wyniesionych

- Wolna od historii rodzinnych, odkryję własne potencjały, moce, potrzeby i zacznę budować własny mit życiowy

- Poznam moc kobiet, siłę wsparcia kobiecego kręgu, będę w miejscu gdzie bezpiecznie i z akceptacją mogę być sobą

- Uzdrowię te kawałki mojego życia, jakie tego potrzebują. Może to być podejście do pieniędzy relacji, zdrowia itd.

- Przyjrzę się swoim różnym obliczom, poznam więcej swoich twarzy, zrozumie role, jakie gram i będę mogła znaleźć ich pozytywne strony



CZYM JEST TEN WARSZTAT:

Jeśli zauważasz powtarzający się w twoim życiu schemat – taki jak:


- przegrywania pomimo dania z Siebie wszystkiego
- wciąż powtarzających się ról granych z partnerem, przyjaciółmi, bliskimi
- nawracające problemy
- wchodzenie w konkretne role w życiu, choć nie przynoszą nam już one satysfakcji
- powtarzania scenariusza swoich rodziców dotyczącego np. finansów bądź relacji



To być może właśnie odkrywasz rządzący Tobą Mit. Nasz warsztat pokaże Ci jak dalej z nim pracować. Poznamy wielość postaci, z jakich się składamy, role jakie gramy – schematy i wzory odtwarzane.
W ramach zajęć będziemy intensywnie pracować nad poznaniem własnego mitu – czyli odkryciu swojego prawdziwego ja, swojej ścieżki życiowej, potrzeb.



Systematyczność sprawi, że możemy powoli pozbierać te wszystkie kawałeczki powoli pożegnać to, co zbędne. Uwolnić się od nie swoich schematów, narzuconych norm. Otworzyć się na własne potencjały. Rozpoznać, co nas wzmacnia, co osłabia. Po kawałku poznać całą swoją wewnętrzną mitologię – wszystkie tożsamości kryte pod postacią Bogiń. I nauczyć się komunikować z nimi.



PRACA Z GRUPĄ DAJE:





wsparcie dla Twoich własnych procesów, bezpieczną przestrzeń dla Ciebie takiej jaką jesteś, możliwość odkrycia swoich wzorców funkcjonowania w grupie, rozpoznania ról w jakie wpadamy, większą motywację do pracy, nowe kontakty i relacje, rozpoznanie siebie w czyjejś historii, jak również większą energię do zmiany trudnego wzorca. Bowiem grupa to więcej niż suma jednostek. Efektem warsztatu jest też krąg kobiet wzajemnie się wspierających/radujących - długo jeszcze po zakończeniu cyklu.


Jeśli jesteś zainteresowana pracą z grupą, ale nie jesteś pewna czy ten cykl jest dla Ciebie - zadzwoń - lub napisz.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu - przygotowana jest ankieta, która ma na celu uwzględnić wszystkie potrzeby uczestniczek. I sprawdzić czy te warsztaty są dla Ciebie. Odbędzie się również:


 Spotkanie organizacyjne: 3 października 2015 godzina 14.00, a wcześniej - o godzinie 10.00 Odbędzie się 3 godzinny, darmowy warsztat - w ramach festiwalu Pop Kreacje. Umożliwia on zapoznanie się ze mną i moją metodą pracy. Również spotkanie organizacyjne ma podobny cel. Będziemy omawiać program zajęć, rozwiewać wątpliwości i losować swoją Boginię - przewodniczkę.
Data: 17 Października, 28 listopada, 20 grudnia, 17 stycznia, 20 luty, 20 marzec. Terminy ulegają zmianie jeśli cała grupa wyrazi wspólnie taka potrzebę.
Miejsce: al. Matejki 3a/3 Wrocław
Informacje i zapisy: Anna Rataj 722-39-22-80 toja@mitycznaprzestrzen.pl
Inwestycja w siebie: 650 zł przy płacie zaliczki - w wysokości 300 zł - do 1 października 2015 po tym terminie, lub opłata, w większej ilości rat 750 zł.
Opłata obejmuje 6 spotkań warsztatowych plus jedną sesje indywidualną.




Zapraszam do Bogicznego kręgu.




A oto recenzje z poprzednich edycji - czyli wypowiedzi uczestniczek - miło mi czytać :-))))

Udział w warsztacie w zamkniętej grupie z Anią Rataj spowodował, że otworzyłam się na moje "duchy", poczułam je w ciele, oświetliłam cienie własne, cienie z pola, dogrzebałam się w głąb do moich potencjałów ukrytych za tym jaka "powinnam być" i co mi "wypada robić". Zaufanie, akceptacja, otwartość i wsparcie, to jakości jakich doświadczyłam w tej zamkniętej grupie, zawsze mogę w niej być dokładnie tą kim jestem z tym co u mnie żywe i autentyczne. Z radością i wdzięcznością przyjmuję to wzbogacające moje życie doświadczenie, Asia
Kiedy zdecydowałam się na cykl warsztatów boginicznych wiedziałam, że będzie dla mnie właściwie, dobrze, ale że aż tak... to mnie samą zaskoczyło! To czasoprzestrzeń, w której czuję się w obecnej chwili najbezpieczniej. Czuję się kochana, chciana i uznana ze wszystkim co i jak mam, ze wszystkim co i jak czuję. Cykl pomimo zakończenia datowego....dzieje się we mnie i w reszcie Bogiń nadal. Warsztaty nałożyły się na bardzo ważny okres mojego życia i wsparły mnie mocą kręgu przepiekanych kobiet za co jestem bardzo wdzięczna. Taka intymność, która nam się przytrafiła nie zadziewa się zawsze i jej wyjątkowości mam pełną świadomość i radość. Warsztaty stały się dla mnie ogromną siłą transformacji i inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz